Regulamin rejsów Katamaran Wrocław

Obowiązuje od dnia 25.05.2025 r. do odwołania
Właścicielem serwisu jest firma KONARSKI Radosław Konarski
ul. Słoneczna 7d, 55-095 Długołęka, NIP: 897-154-55-51, REGON: [tu wpisz REGON]


§1 Definicje

  • Katamaran – jednostka pływająca należąca do armatora.
  • Armator / Sprzedawca – firma KONARSKI Radosław Konarski, prowadząca działalność pod adresem wskazanym powyżej.
  • Pasażer / Klient – osoba fizyczna lub prawna korzystająca z usług rejsowych oferowanych przez armatora za pośrednictwem strony internetowej lub na miejscu.

§2 Obowiązki pasażera

  1. Każdy pasażer zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym regulaminem.
  2. Pasażerowie muszą przestrzegać postanowień regulaminu oraz stosować się do poleceń kapitana i załogi katamaranu podczas całego rejsu i przebywania na przystaniach.

§3 Bezpieczeństwo i porządek

  1. Kapitan może odmówić uczestnictwa w rejsie lub usunąć pasażera z jednostki, jeśli ten:
    • narusza porządek publiczny,
    • nie przestrzega regulaminu,
    • jest pod wpływem alkoholu lub środków odurzających,
    • zagraża innym pasażerom lub załodze.
  2. Na pokładzie katamaranu obowiązuje zakaz:
    • używania otwartego ognia,
    • palenia tytoniu,
    • wnoszenia niebezpiecznych przedmiotów,
    • wychylania się za barierki i wstawania podczas rejsu.
  3. Armator i kapitan nie ponoszą odpowiedzialności za:
    • szkody wynikłe z zachowania innych pasażerów,
    • zdarzenia losowe,
    • wypadnięcie za burtę.
  4. Za wyrządzone szkody odpowiada pasażer lub jego opiekun prawny.
  5. Armator nie ponosi odpowiedzialności za zagubione lub uszkodzone rzeczy pasażerów.
  6. Czas wynajmu liczony jest od ustalonej godziny rozpoczęcia, niezależnie od ewentualnego spóźnienia pasażerów.

§4 Szczególne środki ostrożności

  1. Na katamaranie obowiązuje zakaz wprowadzania zwierząt – chyba że kapitan lub armator wyraził zgodę.
  2. Zabronione jest wrzucanie śmieci lub innych przedmiotów do wody.
  3. Podczas manewrów portowych i śluzowania obowiązuje bezwzględne stosowanie się do poleceń kapitana.
  4. Toaleta pokładowa przeznaczona jest wyłącznie do użytku z papierem toaletowym. Wszelkie inne odpady grożą zapchaniem i obciążeniem pasażera kosztami naprawy.

§5 Rezygnacja i odwołanie rejsu

  1. Armator nie odpowiada za opóźnienia spowodowane:
    • warunkami atmosferycznymi,
    • hydrologicznymi,
    • awarią jednostki.
  2. Rejs może zostać odwołany z przyczyn niezależnych, takich jak:
    • złe warunki nawigacyjne,
    • decyzje służb wodnych.
  3. W takim przypadku armator zaproponuje nowy termin rejsu lub zwróci zaliczkę.
  4. Kapitan może przerwać rejs w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa i dopłynąć do najbliższej przystani lub brzegu.

§6 Skargi i kontakt

Wszelkie skargi i reklamacje należy kierować na adres e-mail:
📩 raider.rk@wp.pl


§7 Płatności i dane osobowe

  1. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.
  2. Dostępne formy płatności:
    • Karty płatnicze:
      • Visa
      • Visa Electron
      • Mastercard
      • MasterCard Electronic
      • Maestro
  3. W przypadku płatności kartą, czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
  4. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną kartą, sprzedający dokonuje zwrotu na rachunek przypisany do danej karty płatniczej klienta.

§8 Prawo odstąpienia od umowy

Prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni NIE PRZYSŁUGUJE.

Dotyczy to usług rezerwowanych na konkretny termin, które mają charakter rozrywkowy i rekreacyjny, a zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy o prawach konsumenta, są wyłączone z prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość.


§9 Reklamacje

  1. Reklamacje dotyczące usług można zgłaszać mailowo na adres: raider.rk@wp.pl
  2. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty ich otrzymania.

§10 Przetwarzanie danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych jest firma KONARSKI Radosław Konarski.
  2. Dane przetwarzane są w celu realizacji rejsów oraz obsługi transakcji i kontaktu z klientem.
  3. Podstawą przetwarzania danych są przepisy RODO, w szczególności art. 6 ust. 1 lit. b) i f).
  4. Szczegółowe informacje zawarte są w Polityce prywatności dostępnej na stronie internetowej.